Elan, Elad…Elame ?

25.aprill 2007, 1:38 p.l. | Posted in Elu, Mantra, Mõtlemine, Tervis | Lisa kommentaar

Kas elu on Elu ? Kas ma ärkan hommiku Rõõmuga, et näed Saatus veel ÜHE päeva andnud ? Omaarust nagu oleks rõõmus. Aga…kus ma tean, et see rõõm on Rõõm. Kus ma tean, et elu mida ma elan on Elu. Olen harjunud liikuma, rääkima, mõtlema, toimetama teatud viisil. Kogemusi üritan kuidagi sõnastada, kuid ma kahtlustan, kas ikka sõnastus kattub tegelikult toimuvaga. Mis on elu, mida ma elan ja mis on ELU, mida ma võiks Elada ? Miks Üks päev on Rõõmus iseenesest, aga teine täiesti rõõmutu, kusjuures toimetused võivad päevas samad olla…Kõikide probleemide juured pidi kahe kõrva vahel olema…et siis mõtlmine ? Kas on võimalik mõelda oma elu Elavaks ? Jätkuvad inimkatsed nii enda kui teistepeal näitavad pigem ,et mõtlemine teeb elu pigem keerulisemaks kui lihtsamaks. Või äkki ma lihtsalt mõtlen selliselt ,et teen oma elu keeruliseks…Aga kuidas ma mõtlen ? Mis mõttevormid minus keerlevad? Kust need vormid tulevad ja kuhu nad lähevad ? Miks on nii lihtne mõelda negatiivselt ja miks on nii raske mõelda positiivselt ? Vene keele mõju on vaikselt voolanud minugi teadvusesse, avastan et kasutan positiivseid tundeid kirjeldades EITUST!!!. Väga levinud väljendid, mida tabasin ennastki kasutamast – Ei , see pole võimalik !!! Einoo uskumatu !!! Ja eitus on kehale koos tunnetega kui käsk, mida tuleb hakata täitma. Eitades pidevalt seda mida tuleb jaatada, lõhun ennast, risustan oma tegusid ja tundeid ja kas seda saan ma nimetada Eluks ? Kas on meil võimalus lõpetada okupatsiooni tagajärgi iseenda meeles?

!JA KÕIK ON VÕIMALIK!

Selline võiks olla veel üks Omakeelne Mantra, saavutamaks jätkuva ülemineku kurvameelsuselt rõõmsameelsusele !

Lisa kommentaar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.
Entries ja kommentaarid feeds.

