Puhastumine.

3.mai 2007, 12:42 p.l. | Posted in Elu, Mõtlemine, Puhastumine, Raamat, Tsitaat | 3 kommentaari

Energia tuleb saada läbi ummistuskohtade liikuma, selle protsessi võtmeks on : 1. Nõustumine nii vaimsel kui ka tunnete tasandil ( füüsilisel tasandil avaldub see lõdvestumise ja minnalaskmisena ) 2. Piiravaid hoiakuid ja arvamusi põhjustanud probleemide tagamaade põhjalik uurimine, selleks et neid paremini mõista.

Teadvuse “blokke” likvideerides peame me kõigepealt oma allasurutud tundeid võimalikult põhjalikult läbi elama ja nendega nõustuma. Siis pääseb energia läbi nende takistuste voolama ja me võime jälgida probleemi põhjustajateks olnud varjatud hoiakuid. Kui oleme neid põhjalikult vaadelnud, laseme neil haihtuda kõigi nelja tuule poole.

Armasta ennast ja nõustu oma piirava hoiakuga, aga samal ajal püüa mõista, et pead sellest hoiakust loobuma, sest ta on piirav ja hukatuslik.

Järgnevalt mõned traditsioonilised negatiivsed arusaamad :

Maailm ei kõlba kusagile…. mul on midagi viga….ma ei ole midagi väärt. Ma olen käitunud oma elus valesti ja karistuseks pean nüüd kannatama. Inimesed (ka mina) on oma olemuselt halvad, isekad, julmad , ebausuldusväärsed ja rumalad. Maailm on üks ohlik paik. Kõigile ei jätku …. ( armastust, raha, häid asju jne . ) sellepärast : ma pean pingutama, et oma osa kätte saada või kõik on lootusetu, ma ei saa kunagi nii palju kui ma tahan või kui minul on midagi küllaldaselt , siis ei jätku seda kellelegi teisele. Elu tähendab valu , vaeva , kõva tööd. Elu ei peagi lõbus olema. Võim on ohtlik…. ma võin kedagi haavata. Armastus on ohtlik….mulle võidakse haiget teha. Raha on kõige kurja juur. Raha ajab inimese raisku. See maailm ei toimi korralikult ega hakkagi kunagi toimima. Tegelikult läheb kõik järjest hullemaks. Ma ei suuda minu ümber toimuvat mõjutada … Ma ei suuda muuta oma elu ja maailma.

Parim , mida sa võid maailma muutmiseks teha ( ja see on tõesti mõjus) , on muuta oma arusaamad elust, inimestest ja maailmast positiivsemaks ja toimida vastavalt nendele uutele arusaamadale.

Puhastumisaffirmatsioone:

Lasen oma minevikul minna, see on täitnud oma ülesande ja ma olen vaba.

Hävitan kõik oma negatiivsed ja piiravad hoiakud. Neil ei ole minu üle mingit võimu.

Annan kõigele andeks ja lasen neil minna. Me oleme kõik vabad ja õnnelikud.

Mul pole vaja kedagi meelitada. Olen armastatud ja teen seda, mida tahan.

Lasen minusse kogunenud süütundel , hirmul , pettumusel ja vihal minna. Olen vaba ja puhas.

Minu negatiivsed hoiakud ja mina-pildid kaovad nüüd. Ma armastan ja austan ennast.

Nüüd kaob kõik ,mis segab minu eneseväljendust ja elu nautimist.

Maailm on väga tore paik.

Kõiksus hoolitseb kõige eest.

Shakti Gawain “Loov visualiseerimine”

3 kommentaari »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ma loen neid õpetusi viimase 16 tunni jooksul tont teab mitmes kord, ma saan neist nagu aru – aga mida teha, et see minust läbi läheks ja mõjuks? :O

  2. Positiivne on nii loomulik, et seda kohe ei märkagi 🙂 ja selle märkamine, mis ei sobi, muutub vaikselt niivõrd sügavaks harjumuseks, et selles end ümberkeerata on väga keeruline. Alustuseks peaks ehk lausa “jõuga” panema end märkama kõike seda, mis on Hästi! See, mis hästi võiks saada ju vähemalt samaväärset tähelepanu, nagu me osutame kõigele sobimatule ? Vähemalt TÄNA, märkan HEAD ! 🙂

  3. ma üritangi jõuga jah. aa kui on ikka hästi sügav auk, siis on see päris raske.
    ja et – ma pean õppima rohkem toetuma ju iseendale, mitte neile, kes on mu ümber. ma ei taha neile ju koormaks muutuda. aga vahel on tugi niiiiii vajalik.
    vatuoluline aeg.
    lõpuks, väljudes, olen ikkagi tugevam kui enne.


Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.
Entries ja kommentaarid feeds.

