Unesõnum

29.detsember 2007, 7:48 p.l. | Posted in Avastus, Öö, Ühtsus, Elu, Hetked, Hing, Rõõm, Teadmine | 3 kommentaari

Vahel tulevad sõnumid. Vahel nad koputavad enne sisenemist, vahel on nende tulekut juba tükk aega enne kohalejõudmist tunda ja vahel tulevad ka ootamatult. Lihtsalt ühel hetkel ongi kohal ja siis pean ma ise vaatama, kuidas neist arusaan või siis arusaamise järgmiseks korraks jätma. Hiljem saan öelda , et aahaaa seda siis see sõnum tähendaski. Unes tuli kolmene sõnum. Ühtsus. Et ühtsuses olla kingi Teistele nende Oma Tee ja et seda oleks võimalik teha, rõõmusta oma Hinge. Mõtlemisainet jätkub siin ilmselt aastateks. Eks iga inimese eesmärgiks ole Ühtsus ja Terve Olemine, igaüks seda üritab omalviisil ja omalmoel teostada. Seda, et igaüks on koguaeg Omal Rajal, seegi on teada, aga kuidas kinkida teistele nende rada. Kas teistele tema raja kinkimine tähendab ükskõiksust või siis tuimust või jõuga rahulolemist ? Kuidas olla rahul inimeste tegudega, ka nendega mille puhul kohe kindlasti ei saa jätta reageerimata? On hulgaliselt kasvõi ameteid, kelle ülesandeks on mõne inimese Oma Elu elamisse sekkumine, ütleme kui isik on teinud tegusid mis kirjas kriminaalkoodeksis.  Samuti nõuanne rõõmusta hinge tundub tähendavat mitmesuguseid asju. Kas see mida mina pean rõõmuks on ikka nõuandes nimetatud Rõõm. Ja kas Hinge nimetus minul on ikka vastavuses nõuandega. Mõtisklemist kohe pikaks ajaks…

3 kommentaari »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. …taoline amet õpetab eristama inimest ja tegu. Tegu võib olla nö halb, inimene aga mitte (see on minu usk, et inimesed on põhiolemuselt head, teised ei pruugi samamoodi arvata). Igal teol on tagajärg sõltuvalt selle olemusest. Mõnede tegude tagajärg on kirjas paragrahvi taga. Oma tegude eest tuleb vastutada. Nagu ka Oma Elu eest. Olles teinud tegusid, mis viivad oma rajal kokku nõndaütelda sunnitud sekkujaga, on seda ilmsesti tarvis olnud. Paljut sõltub sekkujast – kas ta suudab mõista, et temaga kohtujal on Oma Elu ja tema panus on anda sellele inimesele võimalus aru saada, mida Oma Elus paremini teha, et sekkuja või sekkujatega enam mitte kohtuda. Või võtab ta oma ülesannet väga otseselt ja tähttähelt…. Vahel näib see väga keeruline – hoida habrast tasakaalu minimaalse sekkumise ja maksimaalse toetuse (abi, “kinkimise”) vahel… ja vahel, vahel tuleb riskida usaldada sisetunnet kirjatähe asemel ja käituda teisiti, kui välised näitajad nö lubavad….

  2. […] 1helin kirjutab Oma Rajast ja selle kinkimisest teistele. Mingil ajahetkel olen olnud uhke selle üle, et käin Oma Teed ja ajan oma asja. Olen nagu oodanud kogu aeg uusi inimesi, üha uusi kogemusi, uusi arusaamisi, uusi väärtusi… soovinud kuulata, mida teistel öelda on… neil päevil lapsepõlvekodus lähedasi kõrvalt jälgides, neid külaskäike tehes ja kodujärve jääl uisutades tekkis tunne, et olen nagu natuke vale rida ajanud. Ja lükkasin selle tunde endast eemale, sest ma usun sügavalt sellesse, et alati juhtub parim ja alati sünnib see, mis on hetkel kõige õigem… Ma poleks toona saanud jääda koju, nende inimeste keskele. Ma pidin välja minema, et koguda-õppida-kogeda-saada midagi, mida oleks edasi jagada. Praegu suudaksin ilmselt paremini teha seda tööd, mida tegin kuus aastat tagasi. Ainult, et ma ei taha enam. Ei tahtnud ilmselt ka siis, aga ma ei teadnud seda. Sest töö aluseks olev lähenemine inimolendile on mulle vastuvõetamatu. Pidin hakkama tegema midagi muud. Seda, mille kohta ma täna küsin, et kas see ikka on See? Äkisti ma ainult arvan, et tahan ja et meeldib… […]

  3. “Et Ühtsuses olla, kingi Teistele nende Oma Tee ja et seda oleks võimalik teha, rõõmusta oma Hinge.”

    Lugesin seda ja see tundus õige, selge ja lihtne. Kui hakkasin järgi mõtlema, et millest ma siis aru sain, siis enam hästi ei saanudki…aga pähe tulid mõned mõttekesed 🙂

    Oma Hinge rõõmustamine annab Ruumi Teistele. Ei oska seda täpselt seletada, aga see on seotud vabanemise, hinge vabadusega. Oma Hinge rõõmustamine on endale Oma Tee kinkimine, täiesti teadlikuna sellest. Omal Teel oleva Hinge ümber tekib Rõõm ja Ruum… Rõõm annab vabaduse.. nii endale kui teistele, vähenevad vastastikused tingimustel põhinevad seosed. Mis rõõmustab hinge? Elav ühendus igavikulisega. Igavik väljendub rõõmuna ja rõõm kingib ruumi.
    Imelik… kui tajun seda kõike, siis on kõik selge, aga kui üritan sõnadega mõelda ja selgitada, siis kaob selgus. Kahju.


Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.
Entries ja kommentaarid feeds.

