Acchi Mantra (chant) ja sõna väest

17.jaanuar 2008, 11:42 e.l. | Posted in Elu, Hetked, Hing, Ilm, Maailm, Olemine, Omailm, sõnad, Vägi | 3 kommentaari

Sõnas on Vägi. Minu Sõnas on Vägi. Vägi, mis mõjutab Maailma. Oma Maailma ja Kõigi Ühist Maailma. Mida ma räägin teistest ja teistele, jõuab väena nendeni. Mida ma räägin iseenda kohta, seegi jõuab kohale. Aga mida ma räägin enda kohta…Ma ei oska seda, teist ja kolmandat. Puuduolevat on kohati niipalju , et terve elu tundub olevatki üks suur puuduolemine. Ja need on minu enda sõnad, iseenda kohta ? Teistele öeldut kaalun hoolega ja tean, sellel on tagajärjed. Iseennast võin nagu nahutada ükskõik millega ja siis imestan, et kehva olla on. Miks ma ei suhtu iseendasse samamoodi kui ma suhtun teistesse ?  Kes lubab mul iseendale erandi teha ?

3 kommentaari »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kusjuures, ma olen ise ka selle peale mõelnud. Eile küsis üks minu käest, et kuidas mul koolis läheb….Mis ma pean ütlema, et ma ei oska mingeid asju seal? mul läheb halvasti? Ütlesin: läheb täpselt nii nagu ma vaeva näen. Inimestele meeldib vist rohkem kuulda, kui sul halvasti läheb- siis oskavad nad kaasa tunda…Aga rõõmu tunda teiste headest asjadest valmistab veel probleemi… Mina ainult kiitlen kui hästi mul läheb…Mis sest, et tunnen mõnede puhul selliseid kihvatusi, sest neil ei pruugi hästi minna ja siis nad ei taha millegi pärast kuulda ka kui sul hästi läheb…Palju õnne neile…Aga kõik on mõtlemises kinni, ma isiklikult harjutan rõõmu tundmist, siis kui aega leian 🙂

  2. Sellistel puhkudel tuleb mulle tavaliselt hästi eredalt meeltesse Jeesuse ütlus, et “Armastage teisi nagu iseennast”. Pai… :).

  3. Kes lubab iseendale erandi teha? Arvan, et upsakus lubab seda. Endale esitame suuremaid nõudmisi kui teistele, sest kusagil sügaval/pimedas elab arvamine, et “mina olen ju parem kui teised”.
    Ja siit edasi – kui armastad iseennast nagu teisi, on see tagasihoidlikkus 🙂
    Olgem siis tagasihoidlikud ja armastagem ennast!


Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries ja kommentaarid feeds.

