Pühadest ja pühadusest

21.detsember 2007, 6:58 p.l. | Posted in Aeg, Elu, Hetked, Hing, Ilm, Päev, pööripäev, Püha, Tee, Valgus | Lisa kommentaar

Kas püha on Püha ? Pidupäevi nimetatakse pühadeks. Kuid kas pühad on ka mulle Pühad. Kas pühad on midagi erilist mu hinges, annan ma neile mingi erilise tähenduse ? Kinnitan ma pühale Tähe öldes, et see on mulle tähtis ? Ma olen sündinud ja inimesed, kes siinkandis elanud on tähistanud teatud päevi juba ammu enne. Nii vabal tahtel kui pealesunnitult. Loodetavasti on need päevad neile ka midagi tähendanud peale selle, et saab vähekene tööst hinge tõmmata. Kui oleks võimalik kustutada kõik pühad, mida enne on tähistatud, et mis päevad ma siis valiks. Kas rõõmustan vihma ja tormipühade üle ? Jälgiks ma Kuud ja Päikest. Ehk tähistaks ma Kuu ilmumist taevasse ja Täiskuu säravat väge öös. Või rõõmustaks ma Päikese teekonna üle, kes käib teatud ajal kõrgemalt kui öine Kuu ja aegadel kus Kuu kõrgemal tiirutab kogun jõudu järgmiseks rõõmupühaks. Ehk ma rõõmustaks südamest kui märkaks, et Päikese teekonna allakäik on peatunud ja et päev enam lühemaks ei lähe. Ma ei saa kunagi teada, mida ma peaks tähtsaks siis, kui enne mind poleks keegi midagi tähendanud Tähega ja pidanud pühaks. Ja ma ei tea sedagi, kas ma tähistan midagi seetõttu, et see on mulle oluline või seetõttu et enne mind on ka nii tehtud ja ju selles kõiges ikka mingi iva on. Mis tähe ma peaksin panema Pööripäevale ja Jõuludele ja kas ma võin selle tähe panemata jätta, kui ma leian oma südames, et seal on tühjus. Mis on minu Püha Päev, millel Hinges oma Pühakoda ?

Kassiliste suhted Jõulupuuga…

21.detsember 2007, 12:34 e.l. | Posted in video | Lisa kommentaar

Ise justkui teaks mida Jõupuuga peale hakata. Aga siit videost ilmselt saab nii mõnegi vihje, mida veel jõulupuuga peale hakata. Ehk võiks jõulupuud terve jõuaja ikkagi aktiivselt kasutada ?

Blog at WordPress.com.
Entries ja kommentaarid feeds.